Monday 21 January 2013

崭新的一页

今天,是开年的第21天, 明天我就要进入第二个学期的课堂了。心中,有点期待,有点忐忑,害怕自己不能完成或是做不好。一切的一切,皆因我--想太多吧,总之,顺其自然,听天由命,我是相信,老天一定会安排一条他觉得最适合我们的路给我们,可能不是华丽的康庄大道,但是,天将降大任于是人也,必先苦其心志.我觉得这话一点都没说错.

哈哈,我发现我的部落格每次都写与学业有关的,很少记录到别的事迹.好吧,新年要到了,今年的新年,嗯,气氛好像不是很浓,或许是时间还早吧. 希望今年的新年会热闹起来.

啊,我最近迷上了韩国的RUNNING MAN, 我觉得,SBS制作队绝对是尽心尽力的去策划,才会有那么好看的综艺节目,这一份用心,是值得去支持的.听说他们4月多会来大马,希望是真的吧.哈哈,这样我就可以见到我觉得还不错的李光洙了,很可惜他每次都在里面被人欺负,哈哈.

Well, I need to practice more, practices make perfect, I trust the words. I will try to put on all my effort on my studies, I'm taking ITC, Business Statistic, Marketing and Macroeconomics this semester. The subject I have most scared is Business Statistic, although I have learned before in my A-level programme, but it's not that easy as I'm thinking of. But however, I will try my best to learn it and apply it in my future way of life.
While last semester, I had succeed that come to uni as early as I can, no late as like in college and secondary school, and I wish I could overcome this problem not only in this semester, but for my whole life, I have been noticed the important of punctuality, although it's a bit late, but better than nothing. I will try my best to be a punctual student. I believe in myself. I can do it better.  

No comments: